Thursday 8 December 2011

GOODBYE


To see the face of my love gives me life,
The only conclusion, to make you my wife,I don’t think there’s a word to describe how I feel,You Make my innards all tickle,I’ve learned how to be real,So love of my life lets get one thing quite clear,Forever & ever I’ll [unintelligible] my dear!
I love you (someone)


"biarlah kau bersama si dia buat selama-lamanya.
ku silap.
hanya kau dan dia sahaja yang akan kekal bersama
untuk selama-lamanya.
ku akan mengundurkan diri.
buat selama-lamanya."

ayat nie aku amek dari seseorang.

mungkin kecewa dengan aku..kerana aku memilih yang lain bukan dia..maafkan aku kawan..akuMEMANG SAYANG kau..tapi kenapa kau tak mengerti? hmm.. [ skemanya ayat aku :) ]

"aku tak nak bermain dengan perasaan lagi.
ape lagi hubungan.
betol kate nyer.
sepatut nye aku kene gembira.
sebab aku dah satukan mereka berdua.
untuk membina masjid.
lagi pun ia akan layan aku apabila ia tertekan.
tapi aku harap setakat ni die orang ok jer kot.
bagus la.
mula2 jadi penasihat jer
sekarang dah berpasangan.
sok luse jadi ler suami isteri kot.

aku redha.
mungkin ini lah balasan nyer untuk aku.
aku cube terima dengan hati yang relaa."

nie pulak aku amek dari notes dia yang bertajuk TERPAKSA :) [ actually kau bukan terpaksa..tapi kau tak cuba amek peluang..kau tau tak ]

whatever it is..lagu nie aku tujukan untuk kau :)

No comments:

Post a Comment