Friday 16 December 2011

Special People ♥

#MY SPECIAL



♥Name budak ni:Muhammad Firdaus Bin Omar
Ni lahh Aku tak handsome mane awek pon tak ade.
tak da sape nak ? tapi tak pe la buat tak tahu sudah


♥Ni Farah Kyra muke macam cina HAHA but cute,
dulu sahaje dia baik dengan aku sekarang dia pon 
dah lupa aku kot tapi tak pe kau tetap di hati kawan


 ♥Nurul Izzati ni dia ni Comel tapi sayangnye jarang online
haha, KALAU dia online aku suka kacau dia tapi sekarang dia 
dah sombong tapi kau tetap di hati


 ♥Ni Fara Hane HOHO, dia ni sweet aku just kawan sahaje dengan dia ABANG DINO jangan mara
okay, Dia dulu mase tak couple dengan sapi-sape dia baik dohh dengan aku sekarang dia 
dah couple akunrase macam dah tak rapat tapi tak pe kau di hati aku


 ♥Zahira dia sweet dohh baik pandai pujuk,
tapi sayangnye aku anggap dia kakak la sebab umur di form4 hihi.
lepas dari jumpe hari to dia dah sombong dengan aku tapi tak pe la kau tetap di hati


♥Neyra, Dia comel macam bear aku, dia baik sangat selalu like status aku
haha, Hmmm kau comel tergode aku muka kau tetap di hati aku okay


♥Mia Ahmad, Dia Comel baik pandai pujuk lagi HAHA,
tapi sayangnye dia dah berpunye kot? Mybe la aku pandai-pandai
happy dapat kawan dengan kau.


♥Adiraaa, Dia ni comel tapi dia suke merajuk dengan aku
kuat jeles tapi dia dah ade BOYFRIENDS HAHA,
tapi kau tetap di hati (adik)


#MAAFKAN AKU KALAU KAWAN PEREMPUAN YANG TAK DE DISINI OKAY BUT ILOVEYOUSOMUCH YANG LAIN-LAIN TO


No comments:

Post a Comment