Thursday 24 November 2011

My New Girlfriends BLACKBERRY 9300 ♥


Dia awek baru aku ♥
sekarang ini tak perlu lagi nak cari Girlfriends-girlfriends
nak tahu tak sebab ape aku tak nak sedih lagi
sebab tak gune pon ade Girlfriends yang tak penah sayang and setia dengan aku
kadang-kadang ada girlfriends main tukar-tukar boyfriends
kadang-kadang ada girlfriends yang player susah laa
mungkin aku tak perlu ada girlfriends bab kata kawan-kawan aku
MUKA AKU TAK DE BAKAT nak ada girlfriends
so aku buat keputusan biar awek cari aku

Sekarang aku dah ade awek ♥ BLACKBERRY 9300
name dia DELLYPINK hikhik sayang dia
nak tahu tak bende ini aku beli bukan guna duet minta keluar 
bende ini aku beli gune duet aku kerje tahu tak? 
mesti korang tak tahu korang i ingat aku minta duet kat 
mak bapak ke? tak la aku beli gune duet sendiri

ape-ape pon korang sudi bace tentang awek baru aku DELLYPINK ♥

1 comment: