Wednesday 23 November 2011

SAKIT HATI GILA

Pertama kali aku di permainkan dengan perempuan seorang perepuan yang aku percaya

Kali kedua perempuan telah sakitkan hati aku

Kali ketiga hati aku penah disakiti oleh perepuan

Tapi kali ini aku cuba untuk memcari seorang perempuan yang boleh menjaga aku
dan dapat menjalankan tugas mereka sebagai GilrFriends yang setia
sekarang aku benci perempuan KAKI GAME untunglah perempuan to hari ini dia GAME aku
mungkin satu hari dia akan dapat balik.

terima kasih PADA 23/11/2011 dia dah sakitkan hati aku

#Kepada perempuan yang kaki GAME lelaki to TAUBAT laaa dengan secepat mungkin okay

Aku harap kawan-kawan punye Girlfriends to janganlah GAME boyfriends korang okay

#But Thanks For Everthings.

MENYESAL GILA* 

1 comment:

  1. belajar sebaik mungkin dn dptkan keyaan dihari depan,masa tu la pompuan2 akan dtg mencari kite,insyaallah.

    ReplyDelete