Tuesday 30 October 2012

30/10/2012

Teman yang dicari ialah teman sehidup dan semati
walaupun kita telah terpisah tapi kita boleh kawankan ? 
'Itu ayat yang awak penah bagi dekat saya' BTW
jangan sedih and jangan risau saya berharap sangat nak tengok awak bahagia
dengan sesiapa pon, Aku berharap hidup aku selepas ini tidak ada penipuan 
lagi dari seorang perempuan, Hidup yang malang akan ku tinggal,
Dulu aku player sekarang dah nak jadi baik, Please come to me sayang,
Harap-harap impian aku nak seorang hamba allah yang bertudung baik yang akan menjaga 
aku selepas ini, Ya Allah terima kasih telah membuka pintu hati aku ini ,

*untuk someone yang kaki game lelaki kau tak akan selamat
*untuk some yang kaki kikis duit lelaki kau tak akan selamat

btw single or taken sama sahaja bagi aku 

No comments:

Post a Comment