Saturday 20 August 2011

♥Untuk seseorang yang aku suke and sayang♥


Macam mane aku nak mula kan hah? hmm
mula-mula macam ni laaa. Hari ni birthday aku 
dapat call free aku bosan sangat-sangat aku buka 
FACEBOOK online online jumpe kawan lame
tibe-tibe aku tego dia aku terkejut laa selalu
dia macam tak layan aku je last-last dia suruh aku call dia
aku dah bosan sangat-sangat time to aku punye HUNNY pon dah tido
so aku call laaa dia. Mula-mula aku rase malu dengan dia
tapi aku ingat dia sombong tapi dia baik dengan aku
dulu aku banyak memberi harapan untuk taken dia hmmmm
last-last aku balik ke IPOH tengok info dia dah relationship 
mase to aku sedihlahh jugak tapi itu hak dia untuk mencintai orang tersayang
aku cume boleh melihat saje. Tapi thanks malam tadi you sanggup gayut dengan i
thanks i bosan sangat. Dia ade ajak aku meet tapi aku rase malu laaa
mane laaa i layak lepak dengan you i sape laa kan? tapi dia macam pakse aku
aku kat dia okay-okay inshaallah kalau i pergi sane kita lepak kalau tak tak lah
i bukan tak nak tapi malu laa.. You comel sangat-sangat i suke tengok
u i rase nasib kita dulu same la but now dah lain. 
sebabnye dulu i ada simpan perasaan kat you
tapi tak pe laa i mmg tak layak dengan you mungkin one day i akan dapat you i janji
iloveyou friends :)

HUNNY take care hubby dah nak balik ni :)

No comments:

Post a Comment