Friday 26 August 2011

awak kenapa selama awak pergi

susah untuk sayang orang yang kita mula-mula
kenal kan? tapi kalau hati dia sudah terluka
kita tak perlu laa minta maaf di sebab kan semua itu salah kita.
selama ini saya setia dihati awak tapi kerana mulut orang kita jadi macam ni
awak sekiranye saya ade salah dengan awak maafkan saya orang pertama
yang saya jumpe di kampung ni awak tahu saya gembira sangat time kita mula-mula kenal
tapi sekarang awak tengok muka saya pun macam benci kan? awak kenapa cuba cerita ape salah saya?
kalau awak benci saya maafkan saya boleh? tolong laaa

kepada orang yang saya maksudkan maafkan saya di bulan yang baik dan hari yang bahagia ini?

kepada

Mierza Amiera Adrieana

hubby bukan curang ini semua cerita lama hubby tolong faham 

No comments:

Post a Comment