Monday 9 April 2012

First time school

4.1.2012 

Mula-mula aku masuk sekolah baru aku semua orang tengok aku macam pelik
termasuklah si DIA mula aku dah jatuh cinta kat si DIA di koperasi sekolah
lepas dua tiga hari aku nak taken dia tapi macam tak akan dapat je so malaslah nak taken
THANKS kat letter N banyak tolong aku untuk dapatkan dia tapi nak buat macam mane lah kan dia
tak layak untuk aku siapa lah aku duduk pon kelas tak pandai dah lahh tak handsome semua tak lahh
mybe sebab to kot dia anggap aku kawan dia je, lepas pada to hati aku pon tak nak berharap kat dia.

Lepas 2 minggu lepas to aku jumpe diaorang dia pondok sekolah time to aku baru dapat gaji
aku rase nak je beli air untuk dia orang aku pon beli lahhh, lepas je aku beli aku tak berani nak bagi aku bagi kat bestfriends aku suruh dia bagi kat dia orang aku rase terharu sangat dapat bagi air or hadiah lah maksud aku. Tapi lepas je to aku dengar cerita dia dah ada boyfriends aku tension gila tapi nak buat macam mane ape boleh buat akuboleh tengok je lahh itu semua hak dia aku tak tahu nak cakap ape lagi aku start ponteng sekolah, start ponteng kelas rase malas je nak masuk kelas tapi aku fikir sampai bila nak buat peragai macam ni aku stop ponteng sekolah cume ponteng kelas je, Tapi aku suke tengok si DIA happy and tersenyum aku ade bagi beberapa lagu untuk dia dengar tapi nak buat macam mane lah kan dia sttle tak faham :')

15.03.2012 

THANKS AINA HANA  sampai lah hari ini aku sayang dia sangat-sangat mula aku minta FAKE relationship malam to aku ayat dia sampai dapat malang tak dapat ape boleh buat hihi, Aku sedih sangat tapi dia tahu yang aku akan jage and sayang dia ♥ baby bie harap kita tahan lama okay only you in my heart 

No comments:

Post a Comment